"אונר"א מסייע לחמאס – לסגור סניפיו בישראל"

דוד קורצווייל No Comments on "אונר"א מסייע לחמאס – לסגור סניפיו בישראל"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפורום המשפטי למען ישראל פנה ליועץ המשפטי לממשלה

בתביעה לפתיחה בחקירה נגד ארגון אונר"א בחשד לביצוע פשעי מלחמה

הפורום המשפטי למען ישראל פנה היום (ד') בקריאה דחופה ליועץ המשפטי לממשלה להוציא את אונר"א מחוץ לחוק, לחקור ולהעמיד לדין את ראשיו ועובדיו האחראים לסיוע לטרור.

עו"ד איתי הכהן, מהפורום המשפטי כתב ליועץ המשפטי כי עובדי אונר"א העבירו לידי החמאס, על פי פרסומים, רקטות שנמצאו בשטח בית ספר של אונר"א ברצועת עזה. רקטות אלו משוגרות על אזרחי ישראל ועל כן מדובר בפשע מלחמה ובסיוע לטרור.

בפורום תובעים כי תיפתח חקירה כנגד עובדי וראשי אונר"א ובהתאם יוצאו צווי מעצר למעורבים ולאחראים וכי ישראל תתבע גם הוצאת צו מעצר בינלאומי כנגד האחראים למעשה.

בכפוף לתוצאות החקירה, תובעים בפורום להוציא את הארגון מחוץ לחוק בישראל וכי כל משרדי הארגון יסגרו הן בישראל והן בשטחים שבשליטה ישראלית.

עו"ד הכהן אומר כי גם האו"ם וארגוניו מחוייבים בשמירת החוק, לא יתכן כי כשמדובר בביצוע פשעי מלחמה לכאורה, התביעה הכללית בישראל לא תמצה את הדין עם האחראים לכך. "דמם של אזרחי אינו הפקר, אין מדינה בעולם שלא היתה פועלת בכל הכלים כנגד מי שמסייע לנסיונות רצח אזרחיה, על היועץ המשפטי לממשלה לטפל בנושא בדחיפות.

בפורום פנו בנושא גם לשר החוץ אביגדור ליברמן על מנת שנציגי ישראל יעלו את הנושא באו"ם במסגרת המערכה הדיפלומטית ונציגי ישראל יביאו את הדברים לידיעת מוסדות האו"ם.



0 תגובות